In voorbereiding...lijkopgraving van Leeuwen
Rob de Boer
2011-09-22 14:27:47 UTC
De begrafenis van Nico van Leeuwen. Aangezien deze begrafenis al jaren
geleden plaats heeft gevonden, heb ik even tijd nodig aan de stank te
wennen bij het heropgraven van het lijk.

Mijn excuses.
Nico
2011-09-22 15:50:34 UTC
Post by Rob de Boer
[...]
En jij beweert een jurist te zijn? Vergeet het maar Laanstra. Je zakt
weer door het mandje...

Daar gaan we weer:

nr 1 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
aka De Boer...

Quote:

"ome rob wil je mij voortaan neit meer zo pijn doen wanneer
mama en papa weg zijn en jij samen met ome david oppas
doen op mij.... me plassertje doe nog helemala pijn
ik heb al over gepraat met vriendinetjes op school, die zeg
dat ik de politie moet bellen en alles vertellen.... ik weet niet
wat ik moet doen

groetjes van jayrha ubels Moezelstraat 89 9406 VJ te Assen"

nr 2 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 3 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 4 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 5 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 6 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 7 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 8 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 9 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

nr 10 , als dank je wel voor de voortdurende provocaties van Laanstra
[...]

Ik vind tien aparte postjes inmiddels teveel van het goede voor schorem
als jij, dus doe ik het voortaan zo. Leuk hé?